Pytania i odpowiedzi dot. płatności
1. Jak mogę zmienić wysokość stałej darowizny?
Jeśli chcesz podnieść lub obniżyć swoją dotychczasową darowiznę, możesz to zrobić w dwóch krokach.
Krok 1. Anuluj dotychczasową darowiznę (jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zajrzyj do punktu 4. na tej stronie).
Krok 2. Ustaw nową darowiznę w wybranej przez siebie kwocie.
2. Moja dotychczasowa karta wygasła i zmienił się numer mojej karty bankowej, jak mogę go zaktualizować? Zmieniłam bank, co mam zrobić, żeby dalej wpłacać stałe darowizny?
Ustaw nową płatność, korzystając z nowej karty.
3. Przelałem darowiznę bezpośrednio na konto fundacji - jak mogę powiązać tę wpłatę z moim kontem użytkownika?
Szczegółową instrukcję znajdziesz tu Jak powiązać płatność z dostępem.
4. Jak mogę anulować darowizny dla Wolnych Lektur?
Jeśli masz konto użytkownika powiązane z płatnością (czyli masz dostęp do prapremier), to bardzo proste.
Zaloguj się, wejdź na podstronę Wesprzyj nas i kliknij link ,,Zobacz swoje dotychczasowe wsparcie''. Znajdziesz tam przycisk do anulowania przyszłych płatności: ,,Zrezygnuj z kolejnej płatności''.
Jeśli nie masz konta użytkownika powiązanego z płatnością, zajrzyj do skrzynki mailowej.
W mailu potwierdzającym pierwszą płatność znajdował się link, który pozwoli anulować kolejne płatności.
Jeśli nie masz już tego maila, napisz do nas na adres wolnelektury@nowoczesnapolska.org.pl, a otrzymasz unikatowy link, który pozwoli jednym kliknięciem anulować Twoje przyszłe płatności.
5. Wciąż dostaję powiadomienia z PayU o niepobranych płatnościach, mimo że zgubiłam kartę / anulowałem płatność w banku / moja karta wygasła. Jak mogę je wyłączyć?
Aby wyłączyć powiadomienia, anuluj darowiznę na stronie wolnelektury.pl. Jak to zrobić, przeczytasz w pkt. 4.